Siberian Ranger
Siberian Ranger: Includes the “Siberian Ranger” outfit which increases Lara’s carrying capacity of all special ammunition, the “Accipiter Nox” Semi-Automatic Pistol skin, and a card pack with a guaranteed rare card and an increased chance for additional rare cards.