Shooty McSpaceFace
Evil bosses and minions and stuff have taken over your space base! Gear up and shoot down the enemies that have invaded each zone in this side-scrolling shooter and platformer. There's a boss at the end of each zone (because it's a video game) that will require the best of your abilities to defeat! Use everything at your disposal: your primary weapon, shields, a special attack, and more! As the lone warrior tasked with this mission, can you save this space station from total destruction?