Shiny Ski Resort
Enjoy building and running a ski resort in this cool simulation game! Your story starts with a small hotel on a snowy mountain. Develop land to build a spectacular ski course, and obtain materials for use in constructing new hotel facilities. Make your hotel popular, and your ski course will benefit as well! Plus you'll become able to make products to sell in hotel shops and restaurants. Expand your ski course and watch your guests polish their skills until they become ski pros, then have them represent your resort in ski contests, sporting sponsored items. Help your racer pull awesome tricks off ski jumps to win the race, and your sponsors will reward you handsomely, and value you even more. Make skiing all the rage. Top all rankings, creating the ultimate ski resort. ▼ Game Flow In this ski resort management simulation game you will be running a hotel and expanding a ski course. Introduce new facilities to draw in more guests and make skiing the most popular sport ever! Add various facilities to your hotel to make it more popular and get more guests. Research new products and develop land to expand your resort and conquer the rankings.