ShapeWorld: FightLand
You lived peacefully in a planet called ShapeWorld, a planet controlled by weird alien species that look like geometrical shapes like Squares, Circles, Triangles and Rectangles, one day, the Circles decided to attack a village of the Squares and now you must take part in this war as part of a recognition team. Your task is to investigate what the villages in ShapeWorld are doing and stop them from attacking you or your people, and also, conquer the entire ShapeWorld!