Scott Pilgrim EX
Scott Pilgrim is back in a brand-new brawling adventure! Toronto, 20XX. The city has been taken over by 3 rival gangs - the VEGANS, the ROBOTS, and the DEMONS. But who’s behind this madness? When Scott Pilgrim’s bandmates are abducted by shadowy forces, a brand-new adventure begins! Scott Pilgrim EX is an action-adventure game where players can fight as Scott Pilgrim, Ramona Flowers, Matthew Patel, Gideon Graves, Lucas Lee, Roxie Richter and Robot-01 as they battle through the fractured time and space of Toronto. The combat gameplay is driven by instinct and improvisation - a hectic ballet of fists and flair that rewards strategy, spontaneity, and a good bit of brawling chaos. String together stylish combos, experiment with wacky weapons and unleash over-the-top special attacks. Characters can be upgraded with special badges that unlock new abilities, enhance their stats and grant special bonuses. Players will explore a whole city of interconnected levels to meet old and new faces, complete quests, and discover hidden areas. Multiplayer co-op, local or online, lets up to four players join in on the action, making it a fun, dynamic experience. 7 Playable Characters Step into the shoes of seven fan-favorite fighters — SCOTT PILGRIM, RAMONA FLOWERS, MATTHEW PATEL, GIDEON GRAVES, LUCAS LEE, ROXIE RICHTER and ROBOT-01 — each with their own distinct combat style. A Brand-New Adventure Venture out on epic quests and battle new enemies and bosses across interconnected levels in a new story by series creator Bryan Lee O’Malley that will appeal to longtime fans and newcomers alike. Madcap Melee Mayhem Master creative combos, wield wacky weapons, use your surroundings to your advantage and conquer the chaos! Power Up! Spend your hard-earned coins to customize your fighter! Equip special items and upgrade your stats to create a unique build for every playthrough! New Anamanaguchi Music Known for their explosive blend of 8-bit energy and hyper-melodic rock, the band returns to their roots with all new music crafted for this Toronto-hopping adventure. 4-Player Co-Op Mayhem Join forces with up to three friends, locally or online, with easy drop-in/drop-out co-op. Battle solo or hit the streets together.