Save Your Nuts DEMO
Go nuts in this insane 1 to 8 players chaotic arena party game. Put your cooperation skills to the test over intense physics-based battles mixing casual offline modes and competitive matches. In Save Your Nuts, crafty squirrels organize a tournament to challenge other animals in a physics-based competition for the ages. Make daring plays alongside your teammates, grab food power-ups, and tackle your opponents to steal their nuts in this wild multiplayer-focused party game!