Romancelvania
"LOVE AT FIRST BITE" OR "LOVE SUCKS?" Take a bite into Romancelvania, a darkly comic genre mashup, combining side-scrolling action and tongue-in-cheek romance into one completely absurd and unforgettable adventure. Play as a lovelorn, brooding Drac who, after a century of moping around post-heartbreak, is thrown into a monster reality-dating show, hosted by the Grim Reaper! Explore Transylvania’s perilous countryside as you slay absurd baddies on your hunt for the most eligible monsters. Will Drac find “Love at first Bite”, or will he discover “Love Sucks”? FALL IN LOVE WITH A MONSTER Discover the ""human"" inside each monster as you romance, befriend or eliminate a cast of 12 fully-voiced supernatural contestants! Taking your relationships to the next level progresses your own strength, abilities, and more. WATCH YOUR SHOWMANCE UNFOLD It's not a reality show until there's some drama! Make-up or break-up - we don't judge! With a weaving story full of dialogue and narrative options, as well as the ability to choose your body type and voice, become the ultimate decision-maker in YOUR story. EXPLORE... TRANSYLVANIA? From the voluptuous Smashmounds, to the back alleys of Booty Bay, and everything in between. Discover an unpredictable, interconnected world filled with monsters to recruit, hidden date spots, and outlandish baddies and boss encounters. SATISFY YOUR (BLOOD)LUST As the former glorious Drac, stripped of their old powers, it’s up to you to become your best bloodthirsty self. Vanquish goons with iconic weapons, elementals, bats, and even Medusa’s "headouken!" on the road to your victorious rampage in this side-scrolling platformer.