Resident Evil Triple Pack
Enjoy three of the most memorable and defining survival horror titles in all of gaming with Resident Evil 4, Resident Evil 5 and Resident Evil 6, coming to the Xbox One in one amazing value pack Play through three intense campaigns as numerous fan favourite characters, fighting against some of the most horrifying enemies and creatures the series has to offer. Complete with all DLC modes, costumes and expansions, never before has there been a more complete Resident Evil experience.