Resident Evil 0 Costume Pack 3
This pack contains Rebecca's S.T.A.R.S. 1997 outfit from Resident Evil: Director's Cut and her sportswear outfit from Resident Evil 2. Note: Costumes are also available in a complete pack; please check previous purchases before buying. Costumes do not affect gameplay. Switch costumes using the Suitcase in the Personal section of the Status screen.