Resident Evil 0 Complete Costume Pack
This pack contains all the available costumes for Rebecca and Billy: [Rebecca]: S.T.A.R.S. 1996, S.T.A.R.S. 1997, S.T.A.R.S. Prototype, Sportswear, Cheerleader, Nurse [Billy]: Wolf Force, Cody (Street Fighter) Note: Costumes are also available separately; please check previous purchases before buying. Costumes do not affect gameplay. Switch costumes using the Suitcase in the Personal section of the Status screen.