reky
This puzzle game is an eye catching combination of minimalism and elegant design. The controls may seem simple to understand, but reaching the final floor will not be an easy task. Simplicity is key Although the rules may be easy to understand, most challenges are anything but simple. Remember the rules of this world, and you should have no problem with coming out on top. Feel it The gameplay of reky is further elevated by the calming ambient soundtrack. Let it help you sink into this unique aesthetic experience.