REDO!
REDO! is a dark, lonely, evocative, non-linear action RPG. Drawing inspiration from the works of Tsutomu Nihei and Lovecraft, REDO! is a game about a girl trying to find what remains of a dystopian world overrun by biomachines. Presented in a non-linear, open format, the game provides a dark and mysterious narrative within a gloomy and vast, interconnected decaying city. Combat is methodical, with the player needing to balance staggering enemies – making them less of a danger and an easier target – against fighting furiously to deplete their health as quickly as possible, and survive both unique enemy encounters and unforgiving environments. In order to survive in this world after the end of mankind, the player will have a diverse selection of weaponry and items available, ranging from energy blades, to riot shields, to rocket launchers. The twisted biomachines which inhabit the lonely world of REDO! breathe fire, electrify air and spit plasma. You will need every tool available to survive.