Red Hood Story Pack
BONUS CONTENT FOR SEASON PASS; DO NOT PURCHASE IF YOU OWN A SEASON PASS. Get the Red Hood Story Pack and wage a one-man war against the notorious Black Mask. For the first time in the Arkham series, take on the role of the ruthless vigilante Red Hood and utilize new moves, gadgets and dual handguns as you attempt to bring down a vast criminal empire. Inspired by events from the comics, experience unique combat situations and bring a new kind of fear to your enemies as you fight towards an epic showdown with Gotham’s most infamous crime lord.