Rage Swarm
Armed with powerful weapons, blast through waves of fierce enemies to reach the ultimate boss. Collect upgrades along the way to power up and make every shot count! Unleash a diverse arsenal – from classic firearms to devastating rocket launchers – each with unique abilities for unstoppable action. Gear up with special outfits, each boosting your strength and making every battle more dynamic. Features: - Navigate through various landscapes - Defend yourself from the fierce invaders - Pick up upgrades to get stronger - Level up and buy awesome talents - Complete quests for useful loot - Open epic loot boxes and enhance your gear Dodge, shoot, and strategize your moves. Are you ready to conquer the swarm?