Puzzle Platformer Bundle
Teslagrad Remastered Return to the indie classic Teslagrad, recharged to provide the ultimate electromagnetic experience! Escape a tyrant king, master the art of Teslamancy, and uncover the secrets buried deep within the Tesla Tower in this puzzle-platforming adventure! Teslagrad 2 Lumina, a young Teslamancer, finds herself stranded after her airship crash lands in Wyrmheim, a remote and treacherous land to the North. Embark on a dangerous adventure, exploring a gigantic, abandoned tower looming over a fjordside valley, on a quest to get Lumina home and back to her family. Curved Space Curved Space is an intense arcade-style twin-stick shooter that takes the classic formula and plunges it into the weirdest reaches of space. Battle cosmic space-invading spiders across curved landscapes where bullets hug the terrain while the horizon drops sharply out of sight. Rock of Ages 3: Make or Break Rock of Ages 3: Make & Break is competitive tower defense and arcade action rolled up with ACE Team's quirky, Monty Python-esque humor into one giant, creative game for the ages. Degrees of Separation Degrees of Separation is a 2D puzzle platformer in which duo Ember and Rime must use their contrasting powers to manipulate heat and cold to overcome obstacles. Through cooperation, they will learn about each other and the fate of their worlds.