Project Starship X
Dodge and blast your way through a parody-filled shmup as Swagthulhu! Project Starship is back with a wacky take on cosmic horror. In this rogue-lite shooter, you’ll take the role of the tentacled-yet-hip Swagthulhu as you CRASH-KILL comical abominations in flashy 16-bit style! With multi-purpose dodge mechanics and tons of crazy pick-ups, you’ll be able to crash your ship straight through the enemy and emerge unscathed. Project Starship X celebrates genre conventions by turning them upside-down!