Atelier Yumia Season Pass
Enjoy all of "Atelier Yumia" with the season pass! All of the paid DLC at a better price than when purchased individually. Season pass contents: 19 items including the bonus 1) Season pass purchase bonus: Atelier Yumia - Additional Hair Color Set Five hair color changes for Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina, and Lenja (Flammi's fire color changes). There are five different colors for each character. 2-8) Unique swimsuit costumes for each of the seven party characters 9-15) Unique academy-themed costumes for each of the seven party characters. 16) Recipe and Blueprint Expansion Pack "The Art of Aladiss" 17) Additional Map 1 18) Additional Map 2 19) Gust Extra BGM Pack Note: - The Season pass purchase bonus and items 1-8 will be released at the same time as the main game. Items 9-19 are planned to be released by the end of October 2025. - The name, details, and release date of each item are subject to change. Please check the official "Atelier Yumia" site for details. - Costumes and hair color changes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room (the relevant characters must also have joined your party). - Other requirements to use each item exist. - Please be aware that there are other products which include this content. Excluding the set bonus, these items will also be able to be purchased individually at a later date. Be careful not to make duplicate purchases. Note that when making individual purchases, for the costumes included in items 2-8 and 9-15, Yumia and Flammi's costumes will be sold as a set but not separately.