Police Simulator: Patrol Officers: SUV Officer Edition
The Pre-Order Bundle includes the Full Game of Police Simulator: Patrol Officers and the DLC SUV "Urban Terrain Vehicle". Make Brighton safer with this bonus vehicle, allowing you to arrest up to 4 suspects at the same time!