Pinstripe
Play as Teddy, an estranged ex-minister forced to venture through the frozen afterlife in search of Bo, his three year old daughter, and her perverse kidnapper. Discover the dark secrets of Teddy's past, and confront his sleazy, demonic nemesis, Mr. Pinstripe. Take part in an emotional adventure through the afterlife that blends humor with horror for a memorable experience. Explore six hauntingly beautiful levels of Hell, using your slingshot to fight your way through bizarre beasts and interesting puzzles. Hang out with your family pet George and sniff out clues as you listen to an immersive and unique soundtrack written by the game's creator. Discover the mystery behind Teddy and Bo's death, brought to life through talented professional performances and featuring celebrity cameos.