Oxide Room 104
Combining escape room gameplay and action, Oxide Room 104 is a bone-chilling single-player body-horror game set inside an old motel. Abducted, at the mercy of a ruthless scientist, and stalked by a horrible creature, you must try to escape using common sense, just as you would in real life. Can you get out of Oxide? It all starts when you wake up in the bathtub of a motel room, naked, wounded, and unsure what has happened. You remember that the deal had gone wrong, but now the only thing that matters is trying to escape from that horrifying place no matter what. From this moment on, everything you do will lead you to one of the endings. And we warn you that, out of all the ways it could end, there’s only one good way out… There are many options and ways to solve situations, as well as different paths. Some actions will lead you to states that will alter your perception of the environment and even to an abrupt outcome. Remember that a bad decision can be the difference between life and death.