Oxide - Full Board Pack
Did you think it was over? That with a simple scolding we would have put an end to this? Survive to a totally terrifying and visceral experience with Oxide - Full Board Pack! Oxide Room 208 Eight people trapped in an old laboratory will try to survive their last moments in this action-packed, terrifying body horror game. Oxide Room 208 challenges you to face your fears in a dark and twisted environment where the boundary between flesh and insanity blur. Oxide Room 104 A bone-chilling body-horror game with escape room gameplay. Bad decisions have brought Matthew to this terrifying motel. Now it’s up to you to decide how to escape - will you make it out alive?