Organic Panic
Organic Panic is a super-kooky platformer with totally destructible envvironments and dynamic fluids. The incredible physics uses the 'DAFT Engine' (Destructible And Fluid Technology) making for unique and diverse gameplay; wood floats and burns, lightning conducts, ice is slippery and melts, water douses fire, rubber's bouncy, acid disintegrates... Master the 4 elementally powered heroes and swap between them to overcome Baby Cheese's evil technological empire. Smash through earth, create and turn into water, control gravity, and set it all on fire as you battle and puzzle your way through over 200 Single Player, Coop, and Versus levels. Features: -Over 200 Levels -Swapzy, Countdown, Morphy, and more game modes -Adventure Story Mode & Bonus Levels -2-4 Player Local Coop -2-4 Player Local Versus. -Achievements -Leaderboards The downloadable version of the game supports English, French, Italian, German, Spanish, and Portuguese.