Online Pass
The Battlefield 3 Online Pass grants you access to the online portions of Battlefield 3, including the multiplayer modes and the co-op campaign. Every new copy of Battlefield 3 includes an Online Pass. Before buying this item, please check if you have a valid Online Pass in your copy of the game.