Newfound Courage
Newfound Courage is a narrative focused action-adventure game about a gay hero who falls in love with his best friend while the world unravels around them. Alex's story starts in the strange cliffside town of Silverpine that is home to The Vault, a mysterious institute containing the knowledge of a long-dead civilisation. Alex must explore The Vault's many mysteries and help the colourful townsfolk he meets along the way, while learning to understand and accept his feelings for another young man named Jake.