Mutant Blobs Attack
A puzzle-platformer of cataclysmic proportions, starring an ornery blob with an insatiable appetite. Begin the game a tiny captive carnivore, finish a city-devouring giant. Gain freakish new abilities including magnetism, telekinesis, and rocket power. Platforming has never been this viscous, nor this various. 24 expansive single player campaign levels, PLUS top-down bonus stages. Consume everything, regret nothing!