Musical Vibes
Discover a new dance game playable with the camera of your smartphone connected to your console or PC! Dance, hands free, to great music and learn new incredible moves! The system can do full-body tracking thanks to AI! Try the demo on your Xbox and install the Musical Vibes Camera app on your smartphone to see if you can use the camera of your smartphone to play the game. See the requirements at the bottom. Musical Vibes features 2-player local multiplayer. Dance with one of your friends by your side! If you own a Philips Hue smart lighting system, connect it to the game and turn your living room into a concert hall! Bring the fun to another level! In this first version, you can play one track for free in the demo. 2-player local multiplayer is only available in the paid version. When you buy the game, you can enjoy the 8 tracks included. We plan on adding at least 12 more so try the game each week to know if new tracks have been added. For the times you don't want to dance or if you don't have a compatible smartphone, you can play the rhythm game mode instead. In this mode, you must press the correct direction on your controller at the right time, while following the music! More features to be announced soon. Requirements: You need to install the Musical Vibes Camera app on your phone. The app is available on Google Play and the App Store. You need iPhone 6S or more recent iPhone, or an Android device with at least the performance of a Samsung Galaxy S9.