Mortal Shell II Open Beta
WELCOME TO MORTAL SHELL II The Mortal Shell II Open Beta grants access to the opening hours of the full game, beginning with the Prologue and continuing into an early section of the open world. Players will begin the Harbinger’s journey by possessing fallen Shells and venturing into an early region of the open world. Along the way, you can cleanse beacons, explore optional dungeons, take on hidden mini-bosses and challenges, then press onward toward Magdelena, the Lady of the Woods. PROGRESS CARRY-OVER Play the Mortal Shell II Open Beta to unlock The Flayed Harbinger, an exclusive cosmetic reward available to claim in the full game at launch. Players who progress beyond the Marrow Keep will also unlock the option to skip the Prologue in the full game. To preserve the balance of the full release, beta save progress will not carry over in full. Currency, weapons, Shells, collectibles, and other items discovered during the Open Beta will reset at launch. ARISE, HARBINGER Awaken as the Harbinger, a prophesied being sent to reclaim the blessed Ova of the Undermether from the zealots and abominations that now guard her unborn kin. In the Open Beta, players can discover Tiel, the Acolyte, one of Mortal Shell II’s eight playable Shells. Seek his remains, possess his flesh, awaken his innate abilities, and uncover the secrets buried within him.