MONOPOLY PLUS
It’s MONOPOLY for a new era! Play the classic game and watch the board come to life! A full 3D city at the center of the board lives and evolves as you play. You own a miniature world that will interact with your progression throughout the game and celebrate your achievements. Play the way you want - you can change the rules and adapt them to your playing style. Take and display photos at key moments for an amplified social gaming experience. Monopoly PLUS raises the classic game to a new level! Please note that the online mode of MONOPOLY PLUS is only available to owners of MONOPOLY PLUS.