Mighty Aphid: Remastered Edition
His famous father is aging. His mother is dying. And his big sister is on the moon. So it is up to Avery "Aphid" Cavor to stop the villainous Lady Bug from wrecking the town of Victoria with her horde of monsters! Run, shoot, swim, and fly. Explore huge levels. Fight big bosses. Earn upgrades. Relive the early days of 2D platform gaming with this modern action-adventure game.