Medieval Defenders
Defend your ancestral castle – show the invader who the master is! Build towers, save money, train your spells, and your enemy will be vanquished. The middle ages was a dark time. Every neighbor wants to encroach on the lands you rightfully own. Don't give your enemies reason to think that you're weaker than them! Defend your castle against the incursions of your warlike neighbors! You have cannon towers, money, effective spells and your own strategic reasoning at your disposal! 40 levels of varying diffculty, unique units, and 12 types of towers and buildings. The course of the battle depends only on you!