Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. Pack
The team finds itself in a dangerous position after failing to make peace with the enigmatic Inhumans. The Inhumans have now occupied the S.H.I.E.L.D. Helicarrier and it’s up to the Agents of S.H.I.E.L.D. to neutralize the threat and uncover the secrets of Afterlife. This pack features 11 playable characters and a new vehicle!