M for Mystery DLC
Mycroft's agents were outsmarted, and confidential documents have been stolen. You are tasked with locating a shadowy figure known only as M. It appears there is a worthy opponent at large on Cordona. This DLC includes the following items: 'M For Mystery' Quest Line The Clockwork Extortion The Bridge Agent Child of Cordona Mysterious Detective Outfit Plague Doctor Jon Ice Cream Jon The quest line will start automatically after the first main case (Ghosts of the Past) and combat tutorial have been completed.