Lemnis Gate: Windows Edition - Mettle Mantis
Pre-order Lemnis Gate now to receive the "Mettle Mantis" exclusive operative and weapon skin for KARL. It adds graffiti-tagged armour and new-look insectoid modifications to the battle-hardened ‘bot.