Lake Okeechobee Pack
Lake Okeechobee pack will include an all new bonus fishing lake featuring the largest freshwater lake in Florida and the addition of 5 all new fish species to catch such as Tarpon, Snook, Peacock Bass, Longnose Gar and Redfin Pickerel.