Kingdom Two Crowns: Olympus Edition
Brave Monarch, it is time to undertake the challenges of the gods! With this bundle, you can start your Kingdom Two Crowns adventure by diving straight into the content of the brand-new Call of Olympus campaign DLC, inspired by the myths and legends of ancient Greece. The Kingdom series is a 2D sidescrolling micro-strategy game with a minimalist feel wrapped in a beautiful, modern pixel-perfect aesthetic. Play the role of the Leader or the Monarch, enter a procedurally generated realm, and recruit loyal subjects to make your Kingdom flourish. Protect your domain from creatures looking to steal your coins and crown, explore islands, and discover curious and cryptic artifacts to aid your encounters with the monstrous Greed.