KEYQUACK QUEST (XBOX SERIES)
KeyQuack Quest is a pixel art platformer where you control a clever mallard on a mission to collect keys, avoid deadly traps, and reach the exit door. With progressively challenging levels, precise mechanics, and a charming retro aesthetic, the game blends action and strategy across carefully designed stages. Players will be drawn in by KeyQuack Quest’s fun and engaging experience, featuring responsive controls and levels that demand planning and smart decision-making. Additionally, the charismatic protagonist and pixelated style create a nostalgic and immersive atmosphere.