Kabuto Park + Minami Lane - Bundle
Enjoy Kabuto Park and Minami Lane with this bundle! -------- Enjoy summer in Kabuto Park! Catch the cutest bugs, train them and win the Summer Beetle Battles Championship in this tiny bug collection game! Upgrade your equipment to find rarer, stronger and shinier little friends. Kabuto Park is a cute and short bug collection game. Spend a month as Hana, a little girl on summer vacation. Catch the best bugs and level them up, choose your team carefully and fight other kids to become the Summer Beetle Battles champion. -------- Welcome to Minami Lane! Build your own street in this tiny cozy, casual management sim. Minami Lane is a small, wholesome management game set on a Japanese-inspired street. Create and manage your own street, make sure everyone is happy, and watch the villagers live their lives!