Justice Sucks
When burglars break into the McClean home, Dusty must go rogue to protect his family. Unfortunately, his heroic actions attract the attention of FamilyCorp, and a fight with the warranty squad sends Dusty flying into the living room TV. Waking up In the TV dimension, Dusty must hack, hide and suck his way to freedom . Join forces with your fighting spirit, Sexy McClean and develop deadly abilities to help him defeat FamilyCorp and save his family! MAKE A MESS Suck up objects to use against your enemies, destroying them with deadly satisfaction. EAT THEIR BLOOD Do your duties as a vacuum cleaner and clean up the mess. Munch on bodies, suck up blood and eat all the leftovers. UNLEASH DEVASTATING POWERSConsume the blood of your enemies to fuel Dusty’s deadly powers, slamming, ramming and dancing your way through waves of FamilyCorp agents. STAY HIDDEN Use your low profile to hide under furniture,avoid detection, and perform powerful stealth attacks on unsuspecting enemies. HACK THE WORLD Turn the environment against your foes by hacking smart devices and turning them into deadly traps. MEET POWERFUL ALLIES Befriend animal allies and destroy Dusty’s enemies as an unstoppable team.