Jurassic Differences
Get ready to travel back in time with Jurassic Differences, a spot the difference adventure packed with prehistoric thrills and visual surprises! Each level drops you into a vibrant dinosaur filled scene with two nearly identical images, but don’t be fooled. A missing horn, a shifted tail, or a subtle change in the jungle landscape is waiting to be uncovered. Whether you’re racing the clock in Challenge Mode or exploring at your own pace in Casual Mode, every puzzle delivers that satisfying “aha!” moment. With colourful prehistoric visuals, easy to learn controls, and a compelling “just one more level” feel, Jurassic Differences is the perfect game for puzzle lovers who enjoy sharp observation, playful details, and uncovering every hidden difference in a world ruled by dinosaurs.