JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Wonder of U
Wield the power of Wonder of U and cause calamity to any opponent that gets in your way! Use the natural laws of calamity to your advantage to inevitably sway victory in your favor! Contents: - Wonder of U as a playable character - Additional Wonder of U JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test, and Art Viewer - Additional Wonder of U collection items at the in-game store *Please note the Season Pass includes this DLC so be careful not to purchase this twice. *Only Wonder of U is playable in this content. Tooru only appears in some productions.