Isonzo
AVANTI! TO ARMS! Isonzo is a realistic tactical multiplayer FPS crafted by BlackMill Games, known for their critically acclaimed authentic WW1 wargames such as Verdun and Tannenberg. Immerse yourself in faithful recreations of historical battles with intense 48-player matches, testing your tactical skills and mastery of Alpine warfare. World War One expands to the mountains of the Italian Front - beautiful but deadly in equal measure. Take part in key offensives of the Great War, from the Sixth Battle of the Isonzo to the Strafexpedition, and lead your team to victory among the scenic landscapes and peaks of Northern Italy. - Master high altitude combat by leading offensives, flanking enemies or taking a support role - Dive in intense 24v24 matches, testing your skills against players or AI - Customize your class loadout with 50+ iconic WW1 weapons, gear, special perks & cosmetics - Fight across The Italian Alps in dynamic battlefields, from city streets to vertical cliffs - Immerse yourself in the Great War with historically-accurate maps, weapons, uniforms & music Console Cross-Platform Play allows you to play with other console players (Gen 8 and Gen 9) for faster matchmaking and higher match population.