INVECTOR: RHYTHM GALAXY
From Warner Music and the acclaimed indie game studio, Hello There Games, Invector: Rhythm Galaxy invites players to embark on a musical journey through the universe to experience a new way to play and engage with the songs they love. Soar through vibrant celestial landscapes perfectly synched to the beat of chart-topping hits from some of today’s biggest stars, including Charlie Puth, PinkPantheress, Fifty Fifty, and many more. Put your next couch party into hyperdrive by competing against friends and family in heart-racing local multiplayer action, or become a solo maestro by mastering the rhythm of 40 songs in a captivating single-player mode. And with an eclectic mix of music and a range of skill levels to choose from, everyone’s able to join in the fun!