Hunt: Showdown 1896 - Deluxe Edition
Get ready to fight in the twisted lands of the Incursions with this bundle. It contains everything in the Starter Edition, plus the Legends of the Bayou bundle with the Bone Doctor (Hunter) and Weird Sister (Hunter), 500 Blood Bonds, and two Weapon skins, plus 6 weapon skins from the Double or Nothing bundle.