HQ Makeover Pack
Add-on for Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes, containing 2x Paint for Headquarters. Please double-check all descriptions before purchasing. This pack includes the following: 1x Paint for Headquarters (Golden Exterior) 1x Paint for Headquarters (Pink Exterior) *Please be aware that this set is included in the Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes - Digital Deluxe Edition and Season Pass. *Please be careful not to purchase multiple times accidentally.