Hover Racer
Take control of your Hovercrafts in this fantastic arcade racing game, based on real physics. * Drive and blast your way through a variety of space and city highways. * Chase elite vehicles and go on diamond quests. * Get new Hovercrafts and upgrade their performance using your diamonds. * Collect weapons and use them to slow down AI vehicles * Dodge and weave through traffic at breakneck speeds! Are your reflexes fast enough? * Cause chain collisions and watch the hovercrafts fly away! * Experiment with physics-based hovering, crashing and destruction. * Earn huge rewards by piloting your hovercraft with dexterity!