Hotline Miami 2: Wrong Number
Hotline Miami 2: Wrong Number is the brutal conclusion to the Hotline Miami saga, set against a backdrop of escalating violence and retribution over spilled blood in the original game. Follow the paths of several distinct factions – each with their own questionable methods and uncertain motivations – as unforeseen consequences intersect and reality once again slips back into a brilliant haze of neon and bloodshed.