Horror Bundle
Step into three unique worlds of fear and mystery, where survival depends on your courage, wit, and will to uncover the truth. Eternal Evil throws you into a small town consumed by an apocalyptic nightmare. Citizens have turned into bloodthirsty ghouls, and only sharp reflexes, careful resource management, and puzzle-solving can help you survive the horror. The Renovator: Origins blends art, history, and the supernatural. As the son of a late restorer, you return to recover family relics, only to find yourself trapped in a haunted museum where each artifact hides its own secret. Y. Village – The Visitors takes you deep into a mysterious rural community inspired by real events. Haunted by nightmares, you uncover chilling notes and videotapes, and each step brings you closer to learning what sinister force lurks behind the village’s silence. This bundle delivers a full spectrum of horror — from urban apocalypse to supernatural enigmas and rural dread. A must-play for fans of survival, mystery, and atmospheric storytelling.