HITMAN 3 - Starter Pack Content
This item is part of the "HITMAN 3 - Free Starter Pack" and cannot be downloaded separately. Become Agent 47 and experience the start of the World of Assassination trilogy for FREE. Begin your journey at the training facility and become an Agent of the ICA. Already completed training? Use the HITMAN 3 Free Starter Pack to import all locations that you can already access in HITMAN 2 and play them with the new features and improvements from HITMAN 3, including updated lighting effects, animations and Agent 47's new camera item. You are required to sign up for a free IOI Account and receive updates from IO Interactive to access some content.