Halo Infinite
Free-to-Play Multiplayer: Experience Halo’s celebrated multiplayer reimagined and free-to-play! With over 70 maps in matchmaking, billions of customization configurations, and countless community Forge creations to experience, Halo Infinite is the franchise’s most expansive multiplayer offering to date. Enjoy an unprecedented variety of gameplay experiences, ranging from fast-paced intense ranked modes to whimsical mayhem in Custom Games, or even co-operative coordination in the wave-based survival mode Firefight: King of the Hill. With something to meet every player’s preference and playstyle, it’s time to suit up and assemble your Fireteam! Forge Beta: Halo’s legendary content creation tool is more powerful than ever with advanced features like a new visual scripting engine, mode editor, object scaling, lighting and audio tools as well as marked improvements in fidelity and object budget limits. Forge also includes the powerful AI Toolkit, allowing players to add campaign AI to their creations. Whether it’s remaking iconic experiences from previous Halo entries or creating something entirely unique, the possibilities for thrilling custom maps and game modes are infinite. Cross-Generation and Cross-Platform Gaming: Halo Infinite provides an amazing experience across the Xbox One and newer family of consoles as well as PC with stunning 4k graphics and world-class cross-platform play. And, on Xbox Series X as well as supported PCs, enjoy enhanced features like up to 120FPS and greatly reduced load times creating seamless gameplay that usher in the next generation of gaming.* *Up to 120FPS and 4K Ultra HD available on Xbox Series X consoles and compatible PCs only across supported maps and modes; compatible TV or monitor required.