Hades II
The first-ever sequel from Supergiant Games builds on the best aspects of the original god-like rogue-like dungeon crawler in an all-new, action-packed, endlessly replayable experience rooted in the Underworld of Greek myth and its deep connections to the dawn of witchcraft. BATTLE BEYOND THE UNDERWORLD As the immortal Princess of the Underworld, you'll explore a bigger, deeper mythic world, vanquishing the forces of the Titan of Time with the full might of Olympus behind you, in a sweeping story that continually unfolds through your every setback and accomplishment. MASTER WITCHCRAFT AND DARK SORCERY Infuse your legendary weapons of Night with ancient magick, so that none may stand in your way. Become stronger still with powerful Boons from more than a dozen Olympian gods, from Apollo to Zeus. There are nearly limitless ways to build your abilities. MINGLE WITH (MORE) GODS, GHOSTS, AND MONSTERS Meet a cast of dozens of fully-voiced, larger-than-life characters, including plenty of new faces and some old friends. Grow closer to them through a variety of new interactions, and experience countless unique story events based on how your journey unfolds. EVERY RUN IS ITS OWN ADVENTURE New locations, challenges, upgrade systems, and surprises await as you delve into the ever-shifting Underworld again and again. Reveal the mysteries of the Altar of Ashes, tame witchy familiars, and gather reagents using Tools of the Unseen to get closer to your goal. THE PERKS OF IMMORTALITY Thanks to a variety of permanent upgrades and the return of God Mode, you don't have to be a god yourself to experience what Hades II has to offer. But if you happen to be one, you can brave escalating challenges for greater rewards, and prove just how divine you really are. SIGNATURE SUPERGIANT STYLE Rich, atmospheric presentation and storytelling fused with responsive action is the hallmark of Supergiant's titles. Vivid new hand-painted environments, even smoother real-time 3D characters, and an electrifying original score make this mythic world burst with life.